Groei online door adverteren in Google

Laat uw bedrijf online groeien door adverteren in Google

Adverteren in Google is een gemakkelijke en snelle manier om voor zichtbaarheid onder de doelgroep in de zoekmachine te zorgen. Wanneer er advertenties actief zijn geeft dit gelijk zichtbaarheid wanneer er wordt gezocht naar opgegeven zoekwoorden. In tegenstelling tot zoekmachine optimalisatie geeft adverteren in Google gelijk resultaat. Bij zoekmachine optimalisatie duurt dit een stuk langer. Adverteren in Google is een zeer geschikt middel om online zichtbaarheid en het verkeer naar een website te laten stijgen. Het is dan ook een zeer geschikt middel voor bedrijven die online willen groeien.

Directe zichtbaarheid onder de doelgroep

Adverteren in Google zorgt snel voor een goede zichtbaarheid onder de doelgroep. Advertenties die worden opgezet worden gekoppeld aan zoekwoorden. Deze zoekwoorden moeten de producten of diensten die aangeboden worden goed vertalen zodat de advertentie goed overeen komt met de zoekopdracht. Daarnaast is het ook mogelijk te adverteren op doelgroep en bepaalde criteria waaraan een zoeker moet voldoen. Op deze manier is het mogelijk de doelgroep te bereiken via de zoekmachine.

Binnen adverteren in Google zijn er tal van advertentie opties. Naast de traditionele tekstadvertenties is het bijvoorbeeld ook mogelijk te adverteren met producten of met een banner. Zo is er voor elk bedrijf een geschikte manier om te adverteren in Google en zo de doelgroep te kunnen bereiken.

Volledige controle over de kosten van adverteren in Google

Bij adverteren in Google wordt er betaald per klik. Daarnaast kan er een maximaal dag budget ingesteld worden. De maximale kosten per klik kunnen ook worden ingesteld. Daarnaast zijn er bij adverteren in Google nog tal van biedstrategieën die toegepast kunnen worden op een campagne. Zo wordt er bijvoorbeeld bij Doel CPA ingesteld hoe veel één ondernomen actie op de website in totaal mag kosten. Een actie kan bijvoorbeeld een aankoop op de website zijn of het achterlaten van gegevens. Google gaat dan aan de slag om voor dat bedrag een actie te genereren. Bij adverteren in Google heb je volledige controle over de kosten.